Rendszerfelügyelet

 

 

Miért érdemes rendszerfelügyeleti szerződést kötni?

 

Rendszerfelügyeleti szerződés keretében az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

 

 

 Teljes-körű kiszolgálás -> Nincs egymásra mutogatás!

Egy cég informatikai és telekommunikációs igényeinek kiszolgálását általában több cég végzi.  A résztvevő cégek koordinálását végző munkatárs feladata leegyszerűsödik, több ideje jut profitot termelni Önnek! Cégünk az informatikától a -másolástechnikáig, a számológéptől az -iratmegsemmisítőig a komplett irodai infrastruktúra javítását  képzett szakemberekkel szolgálja ki Győr - Sopron - Veszprém városok körzetében.  

 

Megelőzés:

Mi tudjuk! Ön tudja  - a modern technika alkalmazása nagymértékben megnöveli a versenyképességet, ugyanakkor egy üzemzavar drámai helyzeteket idéz elő! Szolgáltatásunk kialakításakor a rendszergazda rendszeres ellenőrzéseket végez–ezáltal a hibák megelőzésére helyeztük a hangsúlyt.
Partnereinknél még nem fordult elő kritikus rendszerleállás!
Esetleges hiba esetén rendszergazda kollégánk gyorsan reagál. A reagálási időt nagyban lerövidíti a távfelügyelet, így a rendszergazda akár percek múltán orvosolja a problémát.

 

Dokumentáció:

Érezte már, hogy kiszolgáltatott a rendszergazdájának?
Az informatikai rendszer legtöbbször tartalmazza a raktározási, számlázási, könyvelési és egyéb információkat  A stratégiai tervezés ill. a napi döntések is az előbbi rendszer adatai alapján történik.Valljuk be, a cégvezetőnek valószínűleg fogalma sincs, hogy vállalatának informatikai rendszere pontosan hogyan működik. Egyetértünk, hogy közvetlenül nincs rá szüksége.

Mi történik, ha a rendszergazda egy nap nem jön többet dolgozni?
Milyen biztonsági elemek garantálják a rendszer működőképességét?
Ezekre a kérdésekre csak egy naprakész dokumentáció birtokában adható válasz! Alapelvünk, hogy megbízónk számára is átlátható dokumentációt készítsünk.

 

Adatvédelem:

Önnek mekkora kárt okoz, ha üzleti adatai a versenytársai kezébe kerülnek?
Igen, egyetértünk - kritikus. Ennek megakadályozására a megbízónkkal egyeztetve alakítjuk ki informatikai biztonsági politikánkat.

 

Fejlesztési terv –költséghatékonysággal a középpontban:

A fejlesztés az Ön cégénél is kimerül abban, hogy hiba esetén az elhárításhoz szükséges beruházások történnek? Esetleg a technikai fejlődés  generálja önmagában a vásárlást? Az ilyen rendszerfejlesztés eredménye egy átláthatatlan, drága és kevésbé hatékony eszközök halmaza. A valódi kérdés azonban az, hogy a fejlesztés milyen mértékben képes javítani az egyéni és a csoportmunka hatékonyságát ill. a vállalatok eredményességét.

Szakembereink az Ön cégének üzleti tervével összhangban készítik el több évre előre az irodai rendszerének fejlesztési tervét. Partnereink számára ezáltal tervezhetővé válik a fejlesztés, melynek ütemezése az aktuális piaci trendek figyelembevételével módosítható.
A mi célunk nem a vásárlás ösztönzése, hanem ügyfeleink valós igényeinek kielégítése, melyhez mindig a legmegfelelőbb megoldást javasoljuk - melyek közül számos nem jár külön költséggel.

 

Szoftverleltár:

A NAV és a BSA egyre nagyobb nyomást gyakorol a vállalkozásokra, hogy naprakész szoftver és hardverleltárt vezessenek. Rendszergazda kollégáink együttműködve az Ön munkatársaival készítik el a nyilvántartást.

 

Mért éri meg mindez Önnek?

Könnyedén belátható, hogy outsourcing tevékenységként működtetni az informatikai rendszert  lényeges pozitívumokat rejt:

Megtakarítást: Egy saját szakember fenntartása akár többszöröse is lehet a cégünknek kifizetett díjnak ( munkabér, adók, járulékok, képzési díjak

Nagyobb rendelkezésreállást:  Egy saját szakemberrel a rendelkezésre állás nem valósítható meg 100%-ig (szabadság, betegszabadság, képzések). Egy-egy új rendszer bevezetését vagy kritikus hiba javítását komplett szakember gárda végzi, így lényegesen rövidebb idő alatt valósítható meg. Belátható, hogy egy team tudásbázisát nem helyettesítheti egy szakember -legyen Ő bármilyen talpraesett is.

Biztonságot: Egy saját rendszergazda munkaviszonyának megszűnése esetén szinte megoldhatatlan feladat azonnali megoldást találni -szakember nélkül - az adatvédelemre a volt kollégával szemben. Egy általunk üzemeltetett rendszer esetén megállapodásban rögzítjük a az adatvédelemre vonatkozó ismérveket is.


Amennyiben felkeltettük érdeklődését, úgy kérje ingyenes konzultációnkat:

Email: info@konkoord.hu

 
 
Néhány referenciánk:
I. számú Gazdasági Működtető Központ
"KS" Csapágy és Műszaki Kereskedőház Kft.
Jószív Temetkezési Kft.
Szilsárkány Közös Önkormányzati Hivatal
Primag Kft.
Xantus János Állatkert Közhasznú Nonprofit KFT
Győrszemere Községi Önkormányza
Harka Község Önkormányzata
Art-Ker Plusz Kft