Meghibásodott pénztárgép

Ha pénztárgépe meghibásodott, azt a pénztárgép mellett tartott, pénztárgép naplóba be kell jegyeznie óra, perc pontossággal!

 

Amint lehetséges értesítse szervizünket a meghibásodásról, vagy szállítsa szervizünkbe a készüléket.

- A készülék javításakor a pénztárgéphez tartozó naplóba bekerül a javítást végző szerzvíz neve, a bejelentés időpontja.

- A kitöltött naplót a pénztárgép üzemelési helyén kell tartani, ezzel igazolja az esetlegés ellenőrzés esetén, hogy a hiba megszüntetését megkezdte.

- Amíg a pénztárgép szervízben van nyugtát vagy számlát kell kiállítania.

 

A javítás elvégzése után, a javítás tényét és idejét a pénztárgéphez tartozó naplóban a javítást végző műszerész rögzíti.

 

A javítás idején keletkezett kp. forgalmat egyösszegben be kell ütnie a pénztárgépbe.

 

Ha akészüléket szervizeink valamelyikébe szállítja, mindenképpen hozza vele a készülékhez tartozó pénztárgép naplót és hálózati töltöt!

 

 

 

Bővebb információt szeretne a pénztárgép beszerzés menetéről, lehetséges megoldásokról?
 - kérem küldjön egy üzenetet a penztargep@konkoord.hu címre

vagy

 - hívja: Győrben a 96-429-372, Sopronban a 99-508-528, Veszprémben a 88-581-623 pénztárgépes vonalainkat.